032c
Próbáld meg kiguglizni ezt a kifejezést. Biztos vagyok benne, hogy nem találod ki, milyen eredményt kapnál. Ez valójában a "Pantone vörös" színű festék! Ez az a vörös, amelyhez nagyjából a német márka egész története kötődik. De kezdjük az elején!
#ShowMore#
Képzeljünk el egy helyzetet. 2001-et írunk, 10 év telt el a berlini fal leomlása óta, és Berlin, ahol már egy éve élsz, még mindig meglehetősen unalmas hely a kulturális magazinok szempontjából. Ekkor érkezik a helyszínre egy fiatal újságíró, aki New Yorkból költözött a német fővárosba, és szeretne változtatni a Németországban uralkodó kellemetlen helyzeten. A neve Joerg Koch.
Itt kezdődik a 032c története. A 2001-ben alapított magazin első számait két fontos dolog tette egyedivé: a már említett "pantone-vörös" szín, amely gyakorlatilag teljes egészében beborította az első három szám borítóját, valamint a magazin fő fókuszát képező témák (művészet, divat és politika).
Ha valaminek nagyszerű a minősége, az idővel ismertté válik. Pontosan ez történt a 032c-vel. Az új kreatív igazgató, Mike Meiré, aki 2007-ben csatlakozott a magazinhoz, nagyban hozzájárult ehhez. A képzeletbeli gázpedált padlóig nyomta, és a magazin új rajongókat kezdett szerezni. Eközben új funkciókkal is előállt. Az oldalakat egyre érdekesebb cikkek borították (a Comme des Garçons vagy Raf Simons története), az olvasók számos érdekes bónuszt kapnak (például egy vasalt borítót Bella Hadiddal) és fotózásokat olyan A-listás fotósokkal, mint Mario Sorrenti, Inez & Vinoodh. Mi hiányzik még a tökéletességhez? Hát persze, a ruházat!
A pár 2015-ben kezdett el dolgozni rajta, és a magazinhoz hasonlóan elég nagy hype-ot kapott. A márka számos terméken dolgozott együtt olyan nagyokkal, mint a Stüssy, az Alyx és a Gosha. A siker nagy része Joerg Koch feleségének, Maria-nak volt köszönhető. Ő már karrierje korábbi szakaszában is dolgozott a Jil Sander és a Yeezy tanácsadójaként, így a tapasztalat mindenképpen megvolt. A ruhák és kiegészítők ezért nagy számban megtalálhatók a világ számos kiskereskedelmi üzletében.